Děti ve věku 12 – 15 let | Nemocnice AGEL Nový Jičín
Logo

PARTNER VAŠEHO ZDRAVÍ Jsme součástí skupiny AGEL, největšího soukromého poskytovatele zdravotní péče ve střední Evropě.

COVID-19

Děti ve věku 12 – 15 let

JAK SE OBJEDNAT?
  • Prvním krokem je registrace, kdy Vám přijde SMS zpráva s ověřovacím kódem PIN1, který slouží pro ověření zadaného telefonního čísla. Po vyplnění tohoto kódu zadáte údaje o sobě a vyberete místo, kde se chcete nechat očkovat.
    Registrace k očkování probíhá prostřednictvím centrálního rezervačního systému: registrace.mzcr.cz nebo můžete kontaktovat linku 1221.

    Nekontaktujte ani nechoďte na očkovací centrum, zde není možné provádět registraci.

  • Druhým krokem je rezervace. Ve chvíli, kdy se na Vámi vybraném očkovacím místě uvolní termín, obdržíte zvací SMS zprávu s kódem PIN2. Po zadání tohoto kódu provedete rezervaci termínu. Rezervaci je nutné udělat do 72 hodin od obdržení PIN2. Bez zvací SMS není rezervace možná.

    Rezervaci termínu očkování je po registraci možné provést na odkazu: rezervace.mzcr.cz nebo můžete kontaktovat linku 1221.

Před očkováním je potřeba vyplnit záznam o informovaném souhlasu, který si můžete předvyplnit dopředu. Urychlíte tak potřebnou administrativu před očkováním. Pokud dítě doprovází někdo jiný než zákonný zástupce, je potřeba, aby měl s sebou plnou moc od zákonného zástupce.

INFORMOVANÝ SOUHLAS, KTERÝ JE NUTNÉ DONÉST VYPLNĚNÝ K OČKOVÁNÍ

 

METODIKA K REGISTRACI OČKOVÁNÍ

 

NEJDE VÁM PROVÉST REGISTRACE?

  • ​​Registraci po telefonu s Vámi provedou operátoři na celostátní infolince 1221.

 

CO BUDE NÁSLEDOVAT PO REGISTRACI? 

  • Systém podle zadaných údajů (např. věk, zdravotní stav) určí prioritu a přidělí zájemci termín očkování.
  • Dle typu vakcíny proběhne očkování v jednom nebo ve dvou termínech.
  • K samotnému očkování je třeba donést občanský průkaz, kartu pojištěnce a pokud máte (není podmínkou) poslední zprávu od lékaře ohledně zdravotních problémů.

 

OČKOVACÍ PRŮKAZ ONLINE

  • Ústav zdravotnických informací a statistiky ČR vytvořil očkovací portál, kde si každý občan může velmi jednoduchým způsobem ověřit záznam o provedeném očkování proti onemocnění COVID-19 a současně si zde může zobrazit a stáhnout certifikát o provedeném očkování. Očkovací portál naleznete zde.

 

ZMĚNA TERMÍNŮ 2. DÁVKY

  • Pro změnu termínu 2. dávky volejte na číslo 601 173 251. 

 

PROVOZNÍ DOBA PRO 2. A 3. DÁVKY:

ČTVRTEK 7:00 – 14:30 hod. do 31. 5.


KDE SE OČKUJE?

Nemocnice AGEL Nový Jičín
Do očkovacího/odběrového místa se lze dostat pouze přes hlavní vchod/vrátnici nemocnice. Samotné očkovací/odběrové místo je přístupné pouze označeným výtahem, umístěným v zadní části interního pavilonu č. 5. Mapu přesné trasy v areálu nemocnice od vrátnice k výtahu naleznete zde: mapa areálu ve formátu PDF

 

Nejčastější dotazy:


JAKOU VAKCÍNOU OČKUJEME?

Aktuálně očkujeme vakcínou Pfizer.


CO DĚLAT, POKUD SE V REZERVOVANÉM TERMÍNU NEMŮŽETE DOSTAVIT?

Musíte změnit rezervaci u 1. dávky v rezervačním systému, případně kontaktujte linku 1221. Pokud potřebujete upravit termín 2. dávky, musíte kontaktovat očkovací centrum na telefonním čísle 601 173 251 pouze v pracovní době očkovacího centra, viz. výše.


CO DĚLAT V PŘÍPADĚ ZDRAVOTNÍCH OBTÍŽÍ (NAPŘ. RESPIRAČNÍ ONEMOCNĚNÍ, INFEKCE), POKUD MÁTE NEGATIVNÍ TEST NA COVID-19?

V případě, že máte jakékoliv zdravotní obtíže, je nutné odložit očkování cca o 14 dnů, svůj zdravotní stav konzultujte se svým praktickým lékařem. Vaše obtíže nemůže řešit administrátor očkovacího centra.
Vaší rezervaci je potřeba zrušit přes potvrzovací email. Rezervaci termínu lze zrušit nejpozději 12 hod před očkováním.
V případě zrušení termínu v Centrálním rezervačním systému, je nutné si nový termín na první dávku znovu zarezervovat, buď přes centrální rezervační systém, nebo kontaktovat linku 1221.


CO DĚLAT V PŘÍPADĚ PRODĚLÁNÍ ONEMOCNĚNÍ COVID-19 MEZI 1. A 2. DÁVKOU OČKOVÁNÍ? 

V případě, že proděláte onemocnění covid-19 po podání 1. dávky vakcíny, je nutné odložit očkování 2. dávky o 3 měsíce. Termín je potřeba si domluvit po uplynutí této doby. Termín na 2. dávku si zarezervujte v očkovacím centru na telefonním čísle 601 173 251 pouze v pracovní době očkovacího centra, viz. výše. Konzultujte se svým praktickým lékařem.


CO DĚLAT V PŘÍPADĚ KARANTÉNY V TERMÍNU OČKOVÁNÍ?

Pokud jste v karanténě, neměli byste po tuto dobu podstoupit očkování. V případě, že jste v karanténě před podáním 2. dávky a nemáte příznaky, kontaktujte očkovací centrum na telefonním čísle 601 173 251 pouze v pracovní době očkovacího centra, viz. výše. Očkování se odloží na dobu po ukončení karantény. Jestliže máte v karanténě příznaky, resp. propukne onemocnění covid-19, odloží se očkování o 3 měsíce.


ZAJIŠŤUJE OČKOVACÍ CENTRUM DOPRAVU NAPŘ. SANITKOU?

Očkovací centrum nemá zajištěnou dopravu sanitním vozem. Klient se musí obrátit na svého praktického lékaře.


CO DĚLAT V PŘÍPADĚ, ŽE UŽÍVÁM LÉKY NA ŘEDĚNÍ KRVE? 

Lék nevysazujte, upozorněte na tuto skutečnost očkujícího zdravotníka.


JAKÉ JSOU NEŽÁDOUCÍ ÚČINKY PO VAKCINACI?

  •          bolest v místě injekce
  •          únava
  •          bolest hlavy
  •          bolest svalů a třesavka
  •          bolest kloubů
  •          horečka a otok v místě injekce
  •          zarudnutí v místě podání injekce
  •          zvětšení uzlin
  •          nespavost
  •          malátnost a svědění v místě injekce